Brak Interenetu w iPhone

Po aktualizacji OS do wersji 4.0 w iPhone 3GS zauważyłem, że nie mam połączenia internetowego, zarówno przez EDGE, jak i 3G. Oczywiście przez WiFi działało. Całość zbiegła mi się z wymianą karty SIM (stara karta Idea na nową Orange 3G), niemniej na nowej karcie, zanim zaktualizowałem system – wszystko działało.

Dzwoniłem do Orange, kazali najpierw wejść na ustaw.orange.pl, ale tam nie ma iPhone 3GS, jest tylko stary 2G i 3G, gdzie opcji przedstawionych w instrukcji, to ja nawet nie mam w swoim 3GS.

Dzwoniłem ponownie – kazali zrestartować telefon (jak to pani określiła – trzymając guziczek na krawędzi górnej i środkowy guziczek jednocześnie, aż pojawi się logo Apple) – oczywiście taki reset nic nie pomógł.

Zacząłem więc rozwiązania szukać na własną rękę – i… znalazłem! Pewnie Oprange by nigdy na to nie wpadł…

Żeby naprawić połączenie internetowe w iPhonie trzeba:

1. Wejść iPhonem przez Wi-fi na stronę help.benm.at
2. Przewinąć trochę na dół aż zobaczycie „Tethering & internet Settings”
i dalej są dwie opcje:
a. naciskacie download przy mobile configs aby pobrać ustawienia (do wyboru plus, orange i era)
b. jeśli chcecie sami wposać ustawienia to troszeczke niżej jest opcja Mobile configs – create. Po kliknięciu można wpisać sobie wszystkie ustawienia, następnie pobrać je na telefon.

Mi to pomogło – może komuś też pomoże 🙂

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar