Nowy Jeep Grand Cherokee MY14

Ostatnio bardzo mi się spodobał nowy Jeep Grand Cherokee MY14, do tego stopnia, że postanowiłem sprawdzić temat organoleptycznie i umówiłem się na jazdę próbną.

Na stronie był formularz, więc z niego skorzystałem. Znając podejście dealerów nie liczyłem na ich zainteresowanie – bardzo się pomyliłem!

Już na drugi dzień zadzwonili do mnie aby potwierdzić salon, w jakim wybrałem jazdę próbna. Potwierdziłem, i zostałem poinformowany, że skontaktuje się ze mną przedstawiciel salonu w najbliższym czasie, aby omówić szczegóły.

Kilka dni później istornie zadzwonił do mnie przestawiciel ADF Auto poinformował, że w terminie, jaki wybrałem nie będzie można odbyć jazdy próbnej, gdyż auta fizycznei nie będzie w salonie. Zaproponował inne terminy, ale żaden mi nie pasował, bo jazdy próbne mieli tylko do godziny 16 czy 17. Po krótkich i owocnych negocjacjach zgodzili się na jazdę próbną po 17.

Kiedy przyszedłem do salonu na jazdę próbną, zostałem mile powitany, formalności poszły szybko i sprawnie. Już po chwili siedziałem z żoną nowym Jeepie.

Moje wrażenia…

To był egzemplarz z silnikiem 3.0 CRD 250KM. Bardzo przyjemny motor, doskonale wyciszony, moc bardzo poprawna (teraz też mam 3.0 DCi 250KM). Auto prowadzi się bardzo lekko, jest naszpikowane elektroniką. Wersja wyposażenia jaką się poruszaliśmy to Overland. Wielkie wrażenie robi ogromy centralny wyświetlacz 8,4 cala (oczywiście dotykowy) oraz wyświetlacz na sesce rozdzielczej 7 cali, który można spersonalizować tak , aby wyświetlał pożadane przez nas informacje.

Miałem obawy co do jakości wykonania wnetrza (wszak to auto z USA), ale tutaj też pozytywnie się zaskoczyłem! Jakość stoi na bardzo wysokim poziomie, deska obszyta skórą, doskonałe plastiki, drewno itp. wszytko bardzo dobrze spasowane.

Miejsca w środku bardzo dużo, również z tyłu. Komfort bardzo dobry.

Jak dla mnie to auto praktycznie idealne. Zawieszenie pneumatyczne robi robotę!

Miałem też obawy, co do 20 calowych felg, czy aby komfort jazdy nie będzie zaburzony (teraz mam w SUV – lato: 18, zima:17), ale o dziwo było bardzo dobrze, profil opony nie był zbyt niski, a pneumatyczne zawieszenie doskonale wybierało nierówności.

Cena jak na wyposażenie i jakość wykonania jest przystępna, no i nie musimy się martwić, że nam ukradną lusterka, czy nawet całe auto – to nie BMW, AUDI, Mercedes czy VW.

Każdemu polecam jazdę próbną i zapoznanie się z tym wspaniałym samochodem.

2014-Jeep-Grand-Cherokee-SRT-front-three-quarters-view   2014-Jeep-Grand-Cherokee-SRT-side-view-in-motion-5

Subscribe
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments